Comanda si livrarea

Online cumperi rapid si in siguranta.
Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi cativa pasi simpli. Iata cateva detalii despre fiecare etapa:

  • Cauta produsul dorit

Poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga.

  • Adauga in cos

Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos”
Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.

  • Verifica-ti comanda

Dupa adaugarea fiecarui produs, esti directionat automat in cosul de cumparaturi, unde poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.

  • Detalii de facturare si livrare comanda

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, modalitatile de plata (Ramburs, Card Online, Ordin de plata) si modalitatea de livrare preferata (Ridicare din Showroom, Livrare la domiciliu)
Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Am citit si sunt de acord cu Termenii si Conditii” inainte de a trimite comanda.

  • Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”. 

La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Daca ai nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul tau, ne poti apela la unul din numerele: 0723.186.444 sau 0723.650.260.


Modificare sau anulare comanda

Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, te rugam sa ne anunti cat mai repede la unul dintre numerele: 0723.186.444. Colegii nostri de la Suport clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Modalitati de livrare

Cand comanzi de la Dive-shop poti alege intre optiunile de livrare de mai jos.

  • Livrare prin curier

Costul de livrare este stabilit de firma de curierat.
Termenul de livrare este 1-2 zile lucratoare, pentru produsele aflate pe stoc.
Cand alegi aceasta optiune de livrare poti plati ramburs sau online cu cardul. Daca platesti cu cardul, odata ce plata este acceptata, pregatim produsele si demaram procedura de expediere.

  • Ridicare din showroom:

Daca produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc in showroom le poti ridica imediat.
Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom, te vom anunta pe email sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa treci sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 5 zile lucratoare.
Livrarea in showroom se face gratuit.

Daca ai platit deja comanda inainte sa vii sa o ridici (cu cardul online, in rate, prin iTransfer, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele.
Pentru persoanele juridice este necesara si o imputernicire sau stampila din partea firmei.

Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.