×

Termeni si conditii

Datele de identificare ale Societatii sunt prezentate in pagina “Contact”. Pagina Contact face parte integranta din acest Document

Societatea depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe Site. Cu toate acestea, având in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, Societatea precizeaza ca imaginile produselor au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori. De asemenea, unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe Site, pot fi modificate de catre Societate fara preaviz sau pot contine erori de operare.

De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa Societatea face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante.
SITE-ul poate contine si link-uri catre alte site-uri. Societatea nu este responsabila de politica de confidentialitate practicata de acestea, precum si de orice alta informatie mentionata pe aceste site-uri.

Pentru a evita orice fel de situatii neplacute va rugam sa mentinem o comunicare deschisa.





2. DEFINITII SI TERMENI

2.1. In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

2.2. Site - este platforma online pentru comercializare de sproduse specifice scufundarilor si sporturilor nautice administrata de Societate. Unde este cazul se poate folosi ca referire la Societate in sensul responsabilitatilor si drepturilor nascute din existenta platformei online.

2.3. Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

2.4. Consumator – definit conform OUG 130/2000.

2.5. Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Societate (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Societate si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

2.6. Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

2.7. Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

2.8. Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii bunuri, etc.).

2.9. Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste.

2.10. Lista – pagina web din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”).

2.11. Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

2.12. Precomanda – serviciul oferit Clientilor pentru importul produselor ce nu fac parte din stocul magazinului online si sunt marcate cu "Stoc Producator". Fiind o multitudine de variante de produse in cataloagele producatorilor, oferim acest serviciu pentru a nu ingradi gama de produse. Acest serviciu este oferit Clientilor nostrii pentru a putea alege ORICE produse isi doresc din catalogul producatorilor preferati. Clientul va fi notificat in cel mai scurt timp despre data la care produsul a ajuns in stocul magazinului online si poate fi livrat.

2.13. Produse (bunuri) – orice produs care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

2.14. Servicii – orice serviciu, cum ar fi dar nu se limiteaza la: mentenanta echipamente, verificare tehnica, montare componente, consultanta specifica, importul de produse la cerere, cursuri, deplasare in locatia clientului, etc. mentionate sau nu in Comanda care sunt prestate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

2.15. Depozit – locatia de depozitare a bunurilor ce fac parte din stocul curent al magazinului online.

2.16. Stoc producator – depozitele producatorilor in mod normal contin toate produsele promovate in cataloage, dar sunt situatii cand din cauza comenzilor mai mari decat estimarile aceste produse pot lipsi pentru o perioada de timp pana la aprovizionarea de la fabrici. Incercam sa verificam situatia stocurilor la producator dar din pacate nu avem cum sa o facem pentru toata gama de produse.

2.17. Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

2.18. Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, cu sau fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

2.19. Continut:
2.19.1. toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
2.19.2. continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
2.19.3. orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
2.19.4. informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
2.19.5. informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
2.19.6. date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

2.20. Review – Denumit si "recenzie" - o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative si de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

2.21. Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

2.22. Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

2.23. Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

2.24. Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

2.25. Document – prezentele Termene si Conditii.

2.26. Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

2.27. Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Societate, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

2.28. Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

2.29. Marine Explorers – administorul magazinului online pana in data 01.06.2023. Cesiunea tuturor drepturilor si obligatiilor a fost facuta de Societate. Pentru orice nelamuriri sau sesizari privitoare la acest aspect va rugam sa ne contactati.



3. DOCUMENTE CONTRACTUALE

3.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

3.2. Notificarea primita de catre Cumparator dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face exclusiv in format electronic la adresa indicata de Cumparator.

3.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna sumele aferente.

3.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

3.5. Factura fiscala si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului.



4. POLITICA DE VANZARE

4.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

4.2. Pentru motive justificate, Societatea isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Societatea.

4.3. Comunicarea se poate realiza doar prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Consultanta telefonica nu este inregistrata si nu poate sta la baza relatiei Vanzator-Cumparator nici macar in forma mesajelor scrise pe telefon.

4.4. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Societatea isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

4.5. Societatea poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Societate are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

4.6. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si, dupa caz, includ T.V.A..

4.7. In cazul platilor online, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

4.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

4.9. Dupa achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.



5. POLITICA DE VANZARE DIN DEPOZIT

5.1. Pentru a inlesni accesul la produsele producatorilor promovati, Clientii au posibilitatea de a inregistra comenzi si in Depozit.

5.2. Vanzarile din Depozit NU sunt comenzi online (contract la distanta).

5.3. Utilizarea platformei online se face doar in scopul actualizarii informatiilor despre stoc si pentru a exista si pentru Client un istoric al echipamentelor achizitionate.

5.4. Pentru vanzarea din depozit NU se percep taxe de livrare. In cazul in care acestea sunt adaugate automat in comanda se va folosi codul „OFFICE” pentru eliminarea lor.

5.5. Singurele modalitati de plata pentru vanzarea din Depozit este procesatorul de plati integrat in Site si transferul bancar.



6. COMANDA

6.1. Tot ce trebuie sa faceti este sa urmati cativa pasi simpli. Iata cateva detalii despre fiecare etapa:

6.2. Va recomandam sa va creati cont pentru a avea toate datele de facturare/livrare gata inregistrate pentru a fi cat mai eficienta finalizarea comenzii. Aceste date se completeaza foarte usor.

6.3. Cauta si gaseste produsul dorit
Puteti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse din meniu.
Am conceput structura meniului incat sa fie foarte usor de gasit. In cazul in care preferi sa rasfoiesti un catalog, in partea de jos a meniului "Echipamente" sunt afisate toate cataloagele producatorilor pe care le poti descarca pentru a le citi oricand fara internet.

6.4. Adauga in cos
Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin accesarea butonului “Adauga in cos” direct din pagina de categorie.
In cazul in care butonul are mesajul "Vezi mai mult" inseamna ca acel produs are alternative de culoare, marimi, etc.
Apasand pe butonul "Vezi mai mult" vei accesa pagina produsului unde poti alege atributele preferate/necesare, ulterior adaugand produsul in cosul de cumaparaturi prin apasarea butonului "Adauga in cos".
Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.

6.5. Cosul de cumparaturi
La apasarea butonului "Adauga in cos", o animatie simpla iti indica transmiterea produsului in Cosul de cumparaturi.
Dupa adaugarea fiecarui produs, cosul se umple cu produsele selectate.
In orice moment poti vedea continutul Cosului unde poti edita continutul, in dreapta sus a ecranului.

6.6. Pagina Finalizarea Comenzii

6.6.1. Adrese
In acest camp vei completa unde trebuie sa fie trimisa comanda si pe ce nume sa fie facturata.
Poate fi aceiasi adresa sau adrese diferite.
Modulele noastre implementate te ajuta sa selectezi orase/judete pentru a asigura compatibilitatea cu firmele de curierat.
Poti inregistra mai multe adrese!

6.6.2. Metoda de livrare
In cazul in care doresti sa ridici produsele personal va trebui sa folosesti codul "OFFICE" la finalizarea comenzii pentru a nu plati taxele de livrare (impachetare, awb-uri, etc).
Daca doresti sa contractezi un alt curier fata de cel integrat in platforma, va trebui sa mentionezi acest aspect in scris in campul de comentarii la comanda.
Nu dorim ingradirea dreptului de a alege metoda de livrare, dar e imposibil sa contractam mai multe firme de curierat la preturi avantajoase.

6.6.3. Metoda de plata
Plata ONLINE
Se efectueaza cu cardul printr-un procesator de plati (EuPlatesc, MobilPay, PayU, etc) fiind redirectionat imediat la finalizarea comenzii in pagina procesatorului de plati. In aceasta pagina te poti razgandi si alege alta metoda de plata intorcandu-te inapoi in site-ul nostru.

Transfer BANCAR
Veti face direct la banca sau prin Internet Banking de acasa, in baza datelor primite la finalizarea comenzii.
In acest caz comanda ta va fi deja inregistrata in site-ul nostru.

Plata RAMBURS
Se face direct curierului care face livrarea.


6.7. Finalizarea comenzii
In primul rand vei verifica produsele si cantitatile adaugate in cos.
Daca totul este cum doresti poti merge la campurile urmatoare unde vei regasi posibilitatea de a adauga coduri de discount/reduceri suplimentare si campul pentru comentarii.
Toate comantariile inregistrate la o comanda vor ramane atasate acelei comenzi si pot fi revazute oricand.

6.8. Ultimul pas este accesarea butonului "Confirma Comanda".

6.9. Eventuale erori
Incercam constant sa imbunatatim sistemul de comanda pentru a oferi o experienta cat mai placuta dar depindem de conectarea simultana cu mai multe platforme (geolocatie, curierat, plati, gestiune) ceea ce poate sa ingreuneze incarcarea paginii.
In cazul in care au fost inregistrate informatii gresit din vina utilizatorului sau a unui tert, vom face tot posibilul sa remediem (de ex: modificarea adresei de livrare in formatul recunoscut de curier) sau sa completam aceste informatii (de ex: metoda de livrare).
Daca ati observat o potentiala eroare in inregistrarea comenzii, trimiteti-ne un mesaj pentru a face modificarile necesare.
Tineti cont ca modificarea metodei de livrare poate aduce dupa sine si modificari ale totalului de plata (de ex: din "ridicare din depozit" in "livrare la adresa").
Taxele de livrare sunt in mod normal calculate de curier pe baza adresei de livrare si daca nu sunt preluate in momentul plasarii comenzii pot aparea discrepante.
Un colet standard (1-3 kg) are tarif "standard" maximum 32.55 lei la care se adauga costurile pentru plata ramburs daca e cazul, tarif care poate suporta modificari fara preaviz.
Aceste costuri vor fi vizibile in factura, din motive tehnice in istoricul comenzilor nu pot fi inserate.

6.10. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.11. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.12. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
6.12.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
6.12.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Societate, in cazul platii online;
6.12.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
6.12.4. produsele si/sau Serviciile comandate nu pot fi livrate din motive independente de dorinta Vanzatorului;
6.12.5. incalcarea prevederilor prezentului Document.

6.13. In cazul in care un Produs si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt prin marcarea corespunzatoare a comenzii.



7. Stadii de Comanda

7.1. Pentru a eficientiza fluxul de comanda am introdus stadii diferite de comanda:

7.1.2. Comenzile noi, inregistrate, primesc automat (fara interventie umana) unul din urmatoarele stadii:
„Comanda Noua - Plata RAMBURS”
„Comanda PLATITA ONLINE”
„In asteptarea platii prin TRANSFER BANCAR”

7.1.3. Comenzile care contin produse care trebuie aduse de la producator vor avea stadiul schimbat automat (fara interventie umana) in:
„Comanda in asteptarea stocului – RAMBURS”
„Comanda in asteptarea stocului (platita)”

7.1.4. Comenzile inregistrate ce contin si produse care sunt disponibile in stoc propriu se vor rupe automat (fara interventie umana) in doua comenzi cu aceiasi serie iar „aschia” care contine produsele disponibile va avea stadiul:
„Comanda SPLIT-ORDER - produse in stoc”

7.1.5. Comenzile deja transmise producatorului vor avea stadiul:
„Comanda transmisa producatorului”

7.1.6. Dupa impachetarea coletului pentru curier se va schimba stadiul in:
„Comanda CONFIRMATA”

7.1.7. Dupa preluarea de catre curier a coletului, comanda va primi automat (fara interventie umana) stadiul:
„Comanda Expediata”

7.1.8. In cazul in care produsele comandate nu sunt disponibile momentan la producator, acesta le va expedia cand vor fi disponibile iar comanda dvs, pana la confirmarea de livrare de la producator, va avea stadiul:
„Backorder - in asteptare la producator”

7.1.9. Comenzile din depozit vor primi stadiul:
„Ridicare din DEPOZIT”


7.2. Avand in vedere ca aceste stadii de comanda alocate automat pe baza comunicarii intre servere, exista posibilitatea sa apara erori. In cazul in care observati neconcordante la informatiile afisate va rugam sa ne transmiteti un mesaj la comanda pentru a clarifica aspectele remarcate.



8. DREPTUL LA RETRAGERE

8.1. Consumatorul are dreptul sa renunte la cumparare fara invocarea unui motiv in termen de 14 zile calendaristice de la data comenzii produsului sau serviciului respectiv.

8.2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere urmatoarele categorii de produse sau servicii:
8.2.1. Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
8.2.2. Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
8.2.3. Manualele digitale aferente cursurilor;
8.2.4. Serviciile DEJA PRESTATE la cererea directa sau indirecta a consumatorului indiferent daca au fost sau nu evidentiate separat in Comanda;

8.3. In cazul Precomenzilor, DACA acestea au fost deja pregatite sau expediate de producator, consumatorul are dreptul sa anunte in scris dorinta de a renunta la cumparare si anularea comenzii, fapt ce, in cazul acceprtarii din partea Societatii, va genera o taxa in cuantum de 35% din valoarea produselor in cauza. Acest caz poate fi identificat prin stadiul de comanda „Comanda transmisa producatorului”.

8.4. Precomenzile pot fi anulate fara costuri indiferent de momentul solicitarii in perioada in care au stadiul „Backorder - in asteptare la producator”. Daca stadiul a fost modificat inapoi in „Comanda transmisa producatorului” inseamna ca au fost deja pregatite sau expediate de producator.

8.5. Consumatorul informeaza Societatea cu privire la decizia de retragere din contract prin e-mail. Nu dorim ingradirea dreptului prin formulare complicate, este suficient sa ne anuntati doar pentru a ramane informatia scrisa.

8.6. NU este necesara confirmarea din partea Societatii ! Decizia de a va retrage este unilaterala !



9. FACTURARE – PLATA

9.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul Site-ului includ dupa caz T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

9.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

9.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Societate, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

9.4. Persoanele juridice vor primi automat factura in sistemul E-factura. Datele de facturare in acest caz se vor extrage de pe serverele ANAF in functie de codul fiscal inregistrat in comanda.

9.5. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

9.6. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Societate, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

9.7. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Societate in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

9.8. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect la adresele de contact din Site.

9.9. Pentru platile ONLINE datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Societatatii si nici nu vor fi stocate de catre de Societate sau de catre procesatorul de plati integrat in Site

9.10. In cazurile in care exista solicitari pentru facturare diferita fata de facturile standard, se pot comasa mai multe produse sub forma „Produse conform comanda”, „echipament protectie”, etc. cu conditia ca factura sa aiba atasat avizul de insotire a marfii ce contine lista exacta a produselor.



10. LIVRAREA BUNURILOR si PRESTAREA SERVICIILOR

10.1. Putem sa livram comenzile in sistem de curierat door-to-door.

10.2. Curierul integrat in platforma online este totusi OPTIONAL, consumatorul poate opta pentru orice alt curier. In acest caz sarcina contractarii curierului cade in sarcina consumatorului.

10.3. “Taxa de livrare” afisata la unele comenzi presupune costurile de ambalare si pregatire a comenzilor, NU tariful firmei de curierat.

10.4. Comenzile ridicate personal din depozit NU se impacheteaza in cutii si nu se ambaleaza pentru curierat deci “taxa de livrare” este inexistenta.

10.5. Incercam sa prezentam produsele cat mai clar si sa livram cat mai rapid. Pentru asta am ales sa afisam disponibilitatea produselor pentru fiecare optiune sau combinatie de optiuni in parte. Aceste informatii sunt corelate cu sistemul nostru de gestiune si ofera informatii in timp real:

10.6. "Stoc producator - estimare de livrare in 10-16 zile" (intervalul poate fi diferit in functie de producator)
Pentru podusele care au afisat sub lista de optiuni/combinatii disponibile acest mesaj trebuie facuta Precomanda la producator. Timpul estimat de livrare este in functie de serviciul de curierat. Acest timp incepe sa curga din momentul in care producatorul preda curierului produsele, daca acestea se afla in stoc.

10.7. "Ultimele produse in stoc" sau "Disponibil in stoc - livrare imediata!"
Produsele care au afisat sub lista de optiuni/combinatii disponibile acest mesaj sunt prezente in stocul propriu si pot fi livrate imediat. In cazul in care solicitati o cantitate mai mare decat cea disponibila in stoc, veti primi mesaj automat de intrare in asteptare pentru comanda la producator.

10.8. "NU SE MAI FABRICA - este necesara confirmarea producatorului"
Acest mesaj este afisat la produsele care nu se afla in stocul propriu si nu mai sunt prezente in linia de productie a producatorului si sunt in situatia de Lichidare de Stoc. In acest caz depindem de stocurile ramase producatorului si avem nevoie de confirmarea de livrare.

10.9. Cursurile includ componenta teoretica sub forma de manuale digitale inregistrate instant in contul clientului.



11. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

11.1. In cazul vanzarilor online, proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la predarea catre curierul selectat in Comanda.

11.2. In cazul vanzarilor din depozit, proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la predarea catre Client sau catre reprezentantul Clientului.



12. NECONFORMITATE

12.1. Daca produsul primit este este neconform (livrat gresit sau defect), este necesara semnalarea acestui aspect in maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

12.2. Returnarea produselor livrate gresit:
12.2.1. Consumatorul informeaza prin e-mail Societatea cu privire la constatarea neconformitatii.
12.2.2. Daca produsele au fost desigilate/probate, etc. nu se vor putea incadra la Neconformitate si vor fi supuse integral regulilor Dreptului la Retur.
12.2.3. In cazul neconformitatii, Societatea va rambursa integral sumele primite ca plata pentru produsele returnate inclusiv costurile livrarii initiale si a returnarii.
12.2.4. In rest se aplica regulile si procedurile Dreptului la Retur.

12.3. Returnarea produselor deteriorate/defecte:
12.3.1. Daca pachetul prezinta deteriorari, lovituri, etc. va trebui refuzat la curier.
12.3.2. Consumatorul informeaza prin e-mail Societatea cu privire la constatarea neconformitatii.
12.3.3. Daca produsele au fost desigilate/probate, etc. nu se vor putea incadra la Neconformitate si vor fi supuse integral regulilor Dreptului la Retur.
12.3.4. In cazul neconformitatii, Societatea va rambursa integral sumele primite ca plata pentru produsele returnate inclusiv costurile livrarii initiale si a returnarii.
12.3.5. In rest se aplica regulile si procedurile Dreptului la Retur.

12.4. In cazul in care nu se poate proba culpa Societatii privind defectele produselor, inclusiv in cazurile de vicii ascunse, se aplica prevederile capitolului Garantii.



13. DREPTUL LA RETUR

13.1. Dreptul de retur este rezervat exclusiv Consumatorilor.

13.2. In cazul produselor existente in stocul propriu la momentul plasarii comenzii, consumatorul are dreptul sa le returneze fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

13.3. In cazul Produselor importate in urma unei Precomenzi, consumatorul are dreptul sa anunte in scris dorinta de a le returna, in termenul de 14 zile de la primirea coletului. Cuantumul Serviciului oferit pentru importul unui Produs este de 35%.

13.4. Sunt exceptate de la dreptul de retur urmatoarele categorii de Produse:
13.4.1. Produsele exceptate de la Dreptul de Retragere;
13.4.2. Produsele care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena ce intra in contact cu pielea (de ex: slipi, masti, casti, etc.);
13.4.3. Produsele din categoria PPE (Personal Protective Equipment) in cazurile cand exista suspiciuni rezonabile ca produsul a fost utilizat. Din cauza naturii sensibile a acestor produse, ne rezervam dreptul sa refuzam returul intrucat poate pune in pericol sanatatea Cumparatorilor.

13.5. Exercitarea dreptului de retur:
13.5.1. Consumatorul informeaza prin e-mail Societatea cu privire la decizia de retur. Nu dorim ingradirea dreptului prin formulare complicate, este suficient sa ne anuntati pentru ce produse doriti sa faceti returul doar pentru a ramane informatia scrisa.
13.5.2. NU este necesara confirmarea din partea Societatii ! Decizia de a face retur este unilaterala !
13.5.3. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
13.5.4. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
13.5.5. Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea accesoriilor ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, in cazurile in care se poate remedia, duce automat la aplicarea unor costuri pentru readucerea produselor la starea in care au fost livrate.
13.5.6. Daca produsele au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si cadourile.
13.5.7. In interiorul coletului trebuie inclusa o copie a facturii pentru identificare.
13.5.8. DACA plata comenzii a fost in sistem RAMBURS, cererea/notificarea pe email trebuie sa includa si datele propriului cont bancar.
13.5.9. Ambalarea produselor trebuie sa fie similara cu cea in care au fost primite. Ambalajul original poate fi dar NU trebuie returnat.
13.5.10. Returnarea poate fi facuta prin orice mijloace accesibile Consumatorului.
13.5.11. Consumatorul suporta costurile de returnare.
13.5.12. Adresa pentru retur este prezentata in pagina “Contact”.
13.5.13. Predarea returului catre curier trebuie facuta in termenul de 14 zile de la receptie. In cazul in care termenul expira in weekend sau sarbatoare legala, se va prelungi automat pana in urmatoarea zi lucratoare.
13.5.14. Se considera receptionate produsele care au fost analizate de un specialist al Societatii pentru stabilirea, daca este cazul, cuantumului diminuarii valorii.
13.5.15. Cuantumul costurilor de remediere (diminuarea valorii) vor fi comunicate consumatorului in maximum 5 zile de la primirea produselor
13.5.16. Societatea va rambursa integral sumele primite ca plata pentru produsele returnate scazand, daca e cazul, cuantumul taxelor si/sau costurile de remediere.
13.5.17. Rambursarea sumelor se va face prin metoda de plata initiala sau in cazul comenzilor cu plata ramburs prin transfer bancar in contul specificat de Consumator.
13.5.18. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile lucratoare de la receptionarea produselor sau in functie de conditiile acceptate la plata online cu cardul.

13.6. Produsele receptionate pentru care nu se poate efectua returul trebuie ridicate de client pe cheltuiala proprie in termen de maximum 30 de zile. Toate produsele care depasesc acest termen se vor distruge.



14. GARANTII

14.1. TOATE Produsele vandute si livrate de Societate beneficiaza de garantie comerciala in conformitate cu legea nr. 449/2003 si politicilor comerciale ale producatorilor.

14.2. Garantia acordata tuturor produselor comercializate este de 2 ani (24 luni) si aveti la dispozitie servicii de reparatie gratuita pentru orice defecte de fabricatie si vicii ascunse.

14.3. Daca depistati defecte in perioada de garantie va rugam sa expediati catre noi produsul pentru verificare si reparare (va trebui sa suportati costurile livrarii).

14.4. Timpii necesari pentru remedierea defectiunilor sunt:

14.5. reparatia poate fi efectuata de noi fara piese inlocuitoare durata maxima pana veti primi produsul inapoi este de 15 zile.

14.6. reparatia necesita comanda de piese timpul estimat de livrare catre dvs este de 20-25 zile.

14.7. reparatia trebuie facuta in service-ul producatorului si dureaza aproximativ 25-35 zile.

14.8. In general, daca defectele sunt de asa natura incat trebuie remediate la producator, preferam inlocuirea lor.

14.9. Identificarea produselor se face in baza facturii fiscale atasata comenzii din Istoricul Comenzilor sau daca e cazul dupa numerele seriale de identificare inscriptionate pe produs.

14.10. Produsele comercializate de Societate sunt destinate persoanelor certificate pentru utilizarea acestor echipamente. In cazul in care nu aveti certificarea necesara va putem pune la dispozitie unul din centrele noastre de scufundari unde puteti obtine in numai 3 zile certificatul dorit.



15. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

15.1. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.



16. PROPRIETATEA INTELECTUALA

16.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Societatatii, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

16.2. Este interzisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Societate, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Societatatii asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Societatatii.

16.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Societate si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Societatatii cu referire la acel Continut.

16.4. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

16.5. In cazul in care Societatea confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Societatii pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

16.6. Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Societatatii si/sau al angajatului Societatatii care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

16.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.



17. RASPUNDERE

17.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

17.2. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daunele aparute pe perioada transportului produselor. Daca pachetul prezinta deteriorari va trebui refuzat la curier. Acceptarea pachetului deteriorat reprezinta acceptarea livrarii si absolva curierul de orice vina.

17.3. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

17.4. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

17.5. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

17.6. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Societate, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.



18. CONFIDENTIALITATE

18.1. Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului.

18.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

18.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Societatea nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

18.4. Prin inscrierea in baza de date a Societatatii, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai Societatatii: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care Societatea poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor, etc.



19. PUBLICITATE

19.1. Newsletterele Societatatii sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Societate. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

19.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea Societatatii in acest sens.

19.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere.

19.4. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.



20. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

20.1. In afara obligatiilor legale, NU oferim datele Utilizatorilor nimanui.

20.2. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Societatea are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

20.3. Scopul colectarii datelor este: informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor, informarea Cumparatorilor privind evolutia si starea Comenzilor, evaluarea Bunurilor si Serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a Bunurilor si Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientului/Cumparatorului.

20.4. Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a Societatea si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre Societate, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea de catre Societate, afiliatii si colaboratorii acestora de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. De asemenea, Cumparatorul isi da acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poate fi transferate (cedate) de catre Societate atat afiliatilor sai precum si altei/altor entitati din tara sau strainatate.

20.5. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

20.6. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa Societatii, va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate.

20.7. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa Societatii, va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:

20.8. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;

20.9. transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

20.10. notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

20.11. De asemenea, Societatea poate furniza datele Cumparatorului cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii, furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si Serviciilor noastre, asiguratori.

20.12. Prin completarea in formularul de comanda pe Site a datelor personale, inclusiv CNP, in scopul activitatii de creditare, Cumparatorul isi exprima expres consimtamantul ca persoanele juridice cu care Societatea a incheiat parteneriate in vederea oferirii produselor prin credit sa prelucreze datele personale ale acestuia in evidentele proprii in scopul efectuarii analizei de credit si sa le transmita in vederea consultarii informatiilor inregistrate pe numele Cumparatorului in baza de date a Biroului de Credit.

20.13. Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.



21. INSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

21.1. Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

21.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

21.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
21.3.1. sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
21.3.2. sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
21.3.3. sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
21.3.4. sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Intrebarile si raspunsurile clientilor”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;
21.3.5. sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
21.3.6. sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
21.3.7. sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact,informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
21.3.8. sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
21.3.9. sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
21.3.10. sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

21.4. Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.

21.5. Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:
21.5.1. fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
21.5.2. fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;
21.5.3. fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
21.5.4. fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.

21.6. Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

21.7. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

21.8. Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au posibilitatea sa trimita pe email-ul de contact plangerea. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.



22. FORTA MAJORA

22.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

22.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.



23. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

23.1. Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Societate si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Constanta.



24. Document valabil din data 24.08.2023

Menu

Settings

Create a free account to use wishlists.

Conecteaza-te

Please sign in first.

Autentificare